میلاد دانلود | دانلود رایگان نرم افزار
میلاد دانلود | دانلود رایگان نرم افزار

میلاد دانلود | دانلود رایگان نرم افزار

با ما بهترین باشید

آموزش تصویری فلش کردن گوشی های سامسونگ با نرم افزار Odin

http://s2.picofile.com/file/8260624934/Samsung_Logo_800.png


به درخواست شما دوستان اموزش فلش کردن گوشی های سامسونگ با نرم افزار ادین را برای شما  اموزش میدهیم  برای دیدن این اموزش به ادامه مطلب سایت مراجعه فرمایید و هر جا دچار مشکل شدید در قسمت نظرات مطرح کنید.

 

ادامه مطلب ...

فعال سازی ویندوز و آفیس با نرم افزار KMSAuto Net 2015 1.4.4


http://s1.picofile.com/file/8260550618/KMSAuto_Net.png


بعد از انتشار ویندوز ۱۰ کرک های بسیاری نیز همراه با انتشار این ویندوز منتشر شد که به شما اجازه میدهد ویندوز را فعال کنید.KMSAuto Net نام یکی از این کرک ها برای فعال سازی ویندوز ویستا،۱۰، ۷، ۸، ۸٫۱، سرور ۲۰۰۸، ۲۰۰۸ R2، ۲۰۱۲، ۲۰۱۲ R2 VL و آفیس ۲۰۱۰،۲۰۱۶، ۲۰۱۳نسخه VL میباشد.در نسخه جدید این نرم افزار شما قادر هستید ویندوز ۱۰ و همچنین آفیس ۲۰۱۶ را نیز فعال کنید. 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای کامپیوتر

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

|کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

 

http://s1.picofile.com/file/8260547142/Call_of_Duty_Black_Ops_II_Front_Cover.jpg


لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.  ادامه مطلب ...

دانلود اخرین نسخه نرم افزار ادین ODIN 3.11.1

http://s2.picofile.com/file/8260355784/Mobile_ODIN_Pro_4.png
نرم افزار  odin برای تمام کسانی که گوشی های سامسونگ دارند برنامه ای آشناست برنامه مولتی دانلودر برای فلش کردن گوشی های اندروید سامسونگ استفاده میشود نسخه فارسی این برنامه در دو برنامه معرفی شده است ،برای بروز رسانی تک فایل و فلش چندفایل.نسخه فارسی این برنامه تمامی پورت ها را ساپورت میکند. و فلش کردن رام ها مختلف را برای گوشی شما بسیار آسان می کند.توجه داشته باشید نرم افزار odin فقط برای گوشی های اندرویدی سامسونگ قابل استفاده است . 
ادامه مطلب ...

دانلود دوبله فارسی فیلم Deadpool 2016 ددپول

http://s2.picofile.com/file/8260270692/Deadpool_2016_Cover.png

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه و صاحب اثر لینک دانلود برداشته خواهد شد
|سانسور و بازبینی شده |
فیلم Deadpool 2016 ددپول توسط کمپانی فاکس قرن بیستم که صاحب امتیاز انتشار فیلم های مجموعه ایکس من از مارول کمیک است امروز اولین تریلر فیلم ضدقهرمان معروف و محبوب، ددپول را منتشر کرد. این ضد قهرمان که از زیرمجموعه های مردان ایکس میباشد، از محبوب ترین شخصیت های این مجموعه به شمار میرود.از سال ۲۰۰۹ و پس از موفقیت فیلم X-Men Origins: Wolverine کمپانی فاکس تصمیم گرفت تا کار ساخت اسپین آف شخصیت ددپول را نیز دوباره از سر بگیرد و حتی نویسنده هایی نیز برای آن به خدمت گرفت اما علی رغم حواشی و اخبار متعددی که از این فیلم منتشر شد این مهم اتفاق نیفتاد تا اینکه سال ۲۰۱۴ “تیم میلر” به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شد و بالاخره پس از  کش و قوس های فراوان فیلمبرداری آن از مارس ۲۰۱۵ آغاز شد. این فیلم درباره یک مامور نیرو های ویژه به نام وید ویلسون است که پس از اینکه تحت یک آزمایش خاص قرار میگیرد به توانایی های جدیدی دست میابد، او تصمیم میگیرد از کسی که نزدیک بود زندگی اش را نابود کند، انتقام بگیرد. علاوه بر رایان رینولدز که نقش اصلی را ایفا میکند، Morena Baccarin, Ed Skrein, T. J. Miller, Gina Carano نیز در این فیلم حضور دارند. 
ادامه مطلب ...