میلاد دانلود | دانلود رایگان نرم افزار
میلاد دانلود | دانلود رایگان نرم افزار

میلاد دانلود | دانلود رایگان نرم افزار

با ما بهترین باشید

دانلود نسخه جدید فیلتر شکن سایفون برای کامپیوتر

   

امروز می خواهم چند تا فیلتر شکن (Filter Breaker) برای شما معرفی کنم این فیلتر شکن ها که خدمت شما معرفی می کنم صد در صد کار می کنه و تضمینی است و کاملا رجستری شده است و شما می تونید بدون هیچگونه شک و تردیدی ازشون استفاده کنیدالبته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلتر شکن های تقلبی و نوظهور زیادی وجود داره که بسیار مخرب هستند و سیستم شما رو به هم می ریزند و به هدفی هم که دارید نمی رسید و بجای اینکه فیلتر شکنی بکنند برای انسان فیلتر درست  می کنند. حتماً حتماً  دانلود کند…سعی کردیم چند ورژن مختلف براتون ارائه کنیم که نهایت استفاده رو ببرید. 

ادامه مطلب ...

ایجاد بخار روی صفحه نمایش گوشی با نرم افزار Steamy Window 2.3 اندروید

 

 

 

Steamy Window یکی از برنامه های بسیار جالب و سرگرم کننده سیستم عامل اندروید می باشد. این برنامه، صفحه شما را پر از بخار می کند و شما می توانید با لمس کردن صفحه، طرح مورد علاقه خود را روی بخار بکشید! یکی از ویژگی های جالب این برنامه، جاری شدن قطرات آب بعد از لمس صفحه می باشد که شما می توانید این قطرات را نیز به وسیله سنسور گوشی، هدایت کنید! این برنامه بسیار جالب را هم اکنون از دانلودها دریافت نمایید. 

ادامه مطلب ...

آموزش تصویری اتصال به اینترنت از طریق مودم معمولی و ADSL

 

 

دنیای مجازی اینترنت شبکه ای گسترده از کامپیوتر هاست با اتصال به این شبکه می توانید از اطلاعاتی که افراد مختلف در اختیار عموم قرار داده ان استفاده کنید. 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار تغیر پس زمینه پوشه هاWindows 7 Folder Background Changer

  

 

 یکی از ساده ترین و کاربردی ترین این نرم افزارها البته نرم افزار Windows 7 Folder Background Changer یا به شکل مخفف W7FBC است که به وسیله آن به سادگی میتوانید از هر تصویری به عنوان تصویر پس زمینه هر پوشه دلخواه خود استفاده کنید.

 

ادامه مطلب ...

تغییر صفحه خوش آمدگویی با نرم افزار Logon Changer 1.3

 

 
 

 Logon Changer نرم افزاری بسیار کوچک و رایگان برای تغییر صفحه خوش آمد گویی ویندوز سون می باشد. توسط این نرم افزار جالب می توانید این صفحه را تغییر داده و از یکنواختی بیرون آورید. این نرم افزار کاربردی را از میلاد دانلود دریافت کنید.

 

ادامه مطلب ...