میلاد دانلود | دانلود رایگان نرم افزار
میلاد دانلود | دانلود رایگان نرم افزار

میلاد دانلود | دانلود رایگان نرم افزار

با ما بهترین باشید

دانلود آنتی ویروس ESET Smart Security 8.0.304.0 Final ورژن نهایی

 

 

ESET Smart Security 8.0.304.0 Final آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد. و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا میباشند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی 

ادامه مطلب ...

دانلود آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز Microsoft Windows 10

 

 

سسیستم عامل ویندوز 10 به عنوان آخرین نسخه ویندوز توسط مایکروسافت معرفی شد . مایکروسافت با نادیده گرفتن نسخه 9 از ویرایش ویندوز نام 10 را بر روی سیستم عامل خود گذاشته است و وعده انتشار آن را در اواسط سال 2015 اعلام کرده . علت این نامگذاری به گفته جف آتوود مدیر تیم برنامه نویسی مایکروسافت تشابه اسمی است که با ابتدای نام های ویندوز 95 و 98 بوجود آمده است . سخت افزار مورد نیاز برای اجرای سیستم عامل ویندوز 10 به گفته سازندگان تغییری نسبت به ویندوز 8.1 نداشته است و شما می توانید بدون نیاز به ارتقا آن را نصب کنید . تغییرات قابل توجهی در نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 صورت گرفته از جمله می توان به قابلیت Multi Desktop یا چندین میز کار اشاره نمود و یا استارت جدید که تلفیقی از استارت ویندوز 7 و 8 می باشد . همچنین تمامی اپ های موجود بر روی ویندوز می توانند در پنجره ای جداگانه باز شوند و امکان جابجایی بین پنجره ها راحت تر شده است . امکان Task View که به Taskbar ویندوز اضافه شده است همانند بخشی از نمایش برنامه های باز در سیستم عامل iOS است . 

ادامه مطلب ...

دانلود تم بسیار زیبا ویندوز 10 Windows 10 UX Pack 2.0

 

 

Windows 10 UX Pack 2.0 نرم افزار جالب و جذابی است که ظاهر ویندوز کاربران را به نسل بعدی ویندوز یعنی ویندوز 10 تبدیل خواهد کرد. نرم افزاری ساده اما جذاب که تقریبا تمامی خصوصیات ظاهری ویندوز های مختلف نظیر Windows 7/8/8.1 را به ویندوزی که در آینده ای نچندان دور ارائه خواهد شد تبدیل خواهد کرد تا کاربران از همین حالا ظاهر گرافیکی ویندوز 10 را تجربه کنند. نصب سریع و آسان و قابلیت انجام تغییرات در قسمت های مختلف سیستم عامل با داشتن امکاناتی نظیر انتخاب تغییر در قسمت های مورد نظر از جمله خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار به چشم می خورند. 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار پیامک کده 2.payamakadeh v1

 

 

  این نرم افزار شامل جوک ، سرکاری ، الکی مثلا و .... میباشد و شما میتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت میلاد دانلود دریافت نمایید.

 

 

ادامه مطلب ...